مسیر گشایی

مسیر گشایی در میدان امام حسین (ع) و خیابان نظامی گنجوی



موضوعات مرتبط: روستا عکس روستا

ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 تير 1394 ] [ 18:39 ] [ نویسنده ]
[ ]

برگزاری مسابقات فوتبال دوستانه

با توجه به پیش رو  بودن مسابقات نوروزی فوتبال در نعمت الله مسابقه ای دوستانه برای ارزیابی سطح آمادگی بازیکنان روستا روز دوشنبه بین تیم اولدوز روستا و تیم روستای گروس برگزار گردید که در پایان جوانان لایق نعمت اللهی با نتیجه 4 بر 1 توانستند تیم خوب گروس را مغلوب خود نمایند.

 

 



موضوعات مرتبط: روستا عکس روستاورزشی

ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 اسفند 1393 ] [ 19:21 ] [ نویسنده ]
[ ]

هزینه جمع آوری زباله

به اطلاع آن دسته از اهالی محترمی که هزینه جمع آوری سه ماهه زباله را تا کنون پرداخت ننمود اند می رساند جهت استمرار در امر جمع آوری زباله توسط پیمانکار مربوطه خواهشمند است مبلغ هزینه فوق که برای هر ماه 4000 تومان می باشد را ظرف دو روز آینده به مسئولین روستا تحویل و قبض رسید مربوطه را دریافت نمایند .بدیهی است در صورت عدم تجمیع مبلغ مورد قرار داد ،پیمانکار مربوطه از اجرای تعهداتش انصراف داده و این دهیاری هیچ گونه مسئولیتی در خصوص عدم جمع آوری زباله برعهده نخواهد گرفت.



موضوعات مرتبط: روستا عکس روستااخبار روستا
[ سه شنبه 5 اسفند 1389 ] [ 15:34 ] [ نویسنده ]
[ ]

مسابقات شطرنج

به مناسبت ایام دهه فجر مسابقات شطرنج با شرکت 24 نفر از علاقه مندان و حضور مسئولین هیئت ورزشهای بومی شهرستان  برگزار شد که در پایان آقایان یونس پورجباری ،ابراهیم پورجباری و مهدی دریانی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.در پایان جوایزی از طرف دهیاری به نفرات برگزیده اعطا شد.

 



موضوعات مرتبط: روستا عکس روستا
[ یک شنبه 3 اسفند 1393 ] [ 8:46 ] [ نویسنده ]
[ ]

عکس

این دهیاری در نظر دارد تا عکس هایی که یادآور خاطرات گذشته اهالی این روستا ،مخصوصا پایتخت نشین هایی که به دلایل مختلف موفق نشده اند سال های اخیر به روستا تشریف بیاورند را در این سایت نمایش دهد تا تداعی کننده روزهای خوش گذشته برایشان باشد و نیز با مشاهده تغییراتی که روستایمان در سالهای گذشته پشت سر گذاشته است لحظات خوشی را برای شما خوبان به ارمغان بیاورد.



موضوعات مرتبط: عکس روستا

ادامه مطلب
[ سه شنبه 1 مهر 1389 ] [ 18:28 ] [ نویسنده ]
[ ]

برگزاری مسابقه دوستانه

به مناسبت ایام مبارک شعبانیه دیدار دوستانه ای در مورخه نهم خرداد بین تیم فوتبال اولدوز نعمت الله و وحدت علی اکبرلو برگزار شد که در پایان 90 دقیقه تیم نعمت الله موفق شد با نتیجه ی 7 بر یک از پس تیم علی اکبرلو برآید. گفتنی است در این بازی آقای حسن خبیری، مربی تیم به نفرات جوان تر فرصت داده بود تا به خوبی محک زده شوند که آنها نیز با اثبات اقتدار خود توانستند به این مهم دست یابند.



موضوعات مرتبط: روستا عکس روستاورزشی

ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 خرداد 1393 ] [ 18:58 ] [ نویسنده ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد